آمریکا نمی‌خواهد جنگ علیه مردم فلسطین متوقف شود

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 17:48
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا در صدد فریب افکار عمومی است، تلاویو اگر واشنگتن اراده کند جنگ غزه را متوقف می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن  گفت:   آمریکا در صدد فریب افکار عمومی است  ، تلاویو اگر واشنگتن اراده کند جنگ غزه را متوقف می کند. 

عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره تازه‌ترین تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه و تحولات منطقه گفت: اقدام رژیم صهیونیستی علیه گذرگاه رفح تنها ملت فلسطین را هدف قرار نمی‌دهد بلکه اقدامی علیه مردم و ارتش مصر نیز است.


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود یورش اسرائیل به رفح به چالش کشیدن مصر و تهدیدی برای امنیت آن است علاوه بر این که طرف اسرائیلی همه توافق‌ها با مصر را نقض می‌کند و آن‌ها را نادیده می‌گیرد. یورش به گذرگاه رفح به شیوه نمایشی، اقدام تحریک آمیز علیه عرب‌ها و مسلمانان است و نشانه تحقیر و کوچک شمردن آنان است. اسرائیل در جریان یورش به رفح آوارگان را هدف قرار می‌دهد و تهدید علیه آوارگان فلسطینی در این مرحله بسیار بیشتر از مراحل پیشین است. یورش به رفح متوقف نشده است و اسرائیل با این عملیات زمینی در صدد ارتکاب جنایات و نسل کشی‌های بیشتر است.

 


دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود، آمریکا در صدد فریب افکار عمومی است و این که یک تصویر دروغینی از آنچه که رژیم اسرائیل در رفح انجام می‌دهد ارائه کند. زمانی که آمریکا می‌گوید موافق عملیات نظامی علیه رفح مشروط به تخلیه آوارگان است. پس به کجا می‌روند در حالی که همه نوار غزه هدف قرار گرفته است؟ همین آمریکا است که به رژیم اشغالگر اسرائیل برای اشغال رفح چراغ سبز نشان داد و شرایط را برای آن مهیا کرد و شریک اصلی همه جنایات رژیم صهیونیستی است. خطر اکنون متوجه آنچه از رفح باقی مانده و کشتار‌ها و فجایع بزرگی است که ممکن است متوجه مردم فلسطین باشد.

 
 

عبدالملک بدرالدین گفت : حمله به رفح با هدف تشدید درد و رنج مردم فلسطین و تشدید محاصره و گرسنگی دادن آنان است. آمریکا با ادعای اعمال فشار به طرف اسرائیلی از طریق تهدید به توقف کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به تل آویو در صدد منحرف کردن افکار عمومی است. به محض این که آمریکا بخواهد و اراده کند جنگ علیه غزه متوقف شود، متوقف می‌شود و اسرائیل جنگ را متوقف می‌کند بدون این که هیچ اقدام اضافی بکند، اما نمی‌خواهد. 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.