افتتاح اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 09:05
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: امروز در راستای توسعه مهارت و اشتغالزایی، اولین خانه خلاق، نوآور و مهارت کشور و امضای اولین سند پیوست مهارتی در استان کردستان انجام و افتتاح می‌شود.

سید علی علوی، امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال به دستور استاندار کردستان کارگروهی تشکیل شده که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان عضو اصلی این کارگروه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق این شعار باشیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان، افزود: در رابطه با دیپلماسی مهارت که در دستور کار قرار گرفته است، در استان کردستان اقدامات مهمی از جمله پیش نویس تفاهم‌نامه با دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه بسته شده است.

وی اعلام کرد که امروز درراستای توسعه مهارت و اشتغالزایی، اولین خانه خلاق، نوآور و مهارت کشور و امضای اولین سند پیوست مهارتی در استان کردستان انجام و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.