آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد؛ صحنه ای که فقط یک بار خلق شد!+عکس

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 19:16
مارادونا در یک برنامه تلویزیونی که مهمان آن پله بود اعلام کرد که یکی از آرزوهایش این است که با یکدیگر پاسکاری با سر بکنند.
آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد؛ صحنه ای که فقط یک بار خلق شد!+عکس

دیگو آرماندو مارادونا متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰ بود که در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ به دلیل بیماری درگذشت. او سرمربی فوتبال و بازیکن فوتبال بازنشسته آرژانتینی بود. مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و ستاره دهه هشتاد میلادی به‌شمار می‌رفت و همواره شماری از بازیکنان و مربیان سرشناس، کارشناسان، مجلات تخصصی فوتبال و نیز هواداران این رشته ورزشی، او را برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می‌دانند.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰، که با نام پله شناخته می‌شود، بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل است که در پست مهاجم بازی می‌کرد. او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار تلقی می‌شود و از سوی فیفا لقب «برترین» را گرفته‌است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.