تصویری از خوش‌شانس‌ترین مرد جهان در 24 ساعت گذشته

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 09:52
شاید در فوتبال جهان، هیچ تیمی به اندازه دورتموند لایق خوش‌شانسی در مسابقه شب گذشته نبود.

برترین‌ها: شاید در فوتبال جهان، هیچ تیمی به اندازه دورتموند لایق خوش‌شانسی در مسابقه شب گذشته نبود. تیمی که تاریخش با بدشانسی قرابت دارد، در پاریس اقبال بلندی داشت اما به هیچ عنوان نمی‌توان شایستگی‌اش را انکار کرد.

ترزیچ صدرنشین گروه مرگ شد، قهرمان زودهنگام لیگ هلند را شکست داد، از سد تیم جنگنده و قلدر سیمئونه گذشت و در نهایت با شایستگی تمام، دروازه‌اش را مقابل خط حمله آتشین پاری‌سن‌ژرمن بسته نگه داشت.

تصویری از خوش‌شانس‌ترین مرد جهان در 24 ساعت گذشته
ادین ترزیچ ۱۲ سال بعد از حضور به‌عنوان یک هوادار و دیدن آخرین قهرمانی دورتموند در لیگ، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

فینال ومبلی، شاید یک شکست دیگر در کارنامه باشگاه بدشانس آلمانی باشد اما پرشورترین هواداران فوتبال اروپا، لیاقت رویاپردازی برای دومین قهرمانی اروپا را دارند، قهرمانی رویایی در آخرین بازی کاپیتان وفادار، مارکو رویس.

تصویری از خوش‌شانس‌ترین مرد جهان در 24 ساعت گذشته

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.