«اسلحه مادری» و «چهل و سه روز» از شبکه دو سیما

دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 11:22
مستند‌های «اسلحه مادری» و «چهل و سه روز»، در آستانه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران (طبس)، از شبکه دو سیما پخش می شود.

«اسلحه مادری» و «چهل و سه روز» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «اسلحه مادری» ساخته سیده زهرا موسوی ازغندی روایت مادری شجاع است که هنگام رزم همسر و فرزند شهیدش با اشرار، مسلح شده و از خانه و فرزندانش دفاع می‌کند.

این مستند داستان زنی است که برای هدفی بزرگ تلاش می‌کند، داستان زنی که چتر حمایت و مادرانگی او تنها منحصر به فرزندان خود نیست. او معتقد است راه نجات در ایستادگی، آمادگی، شجاعت و دوست داشتن دیگران است، وقتی شجاعت و عشق در وجود یک مادر در هم آمیخته باشد، خانواده در امان می‌ماند.

مستند «اسلحه مادری» امروز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

همچنین مستند «چهل و سه روز» به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان امروز ساعت ۱۴ پخش می‌شود. این مستند روایتگر ۴۳ روز نخست انقلاب اسلامی ایران و ماجرای تشکیل حزب کوموله و دموکرات و ناآرامی‌های غرب کشور در این دوران است.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.