۱۳۵ گروه جهادی در دامغان فعالیت می‌کنند

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 16:08
دامغان- فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه ۱۳۵ گروه جهادی در شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: یک هزار و ۳۵۰ بسیجی در این گروه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن مدرسی بعد از ظهر پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه دامغان بیان کرد: در این شهرستان یک هزار و ۳۵۰ بسیجی عضو ۱۳۵ گروه جهادی هستند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی عمرانی و پزشکی به مردم خدمات رسانی می‌کنند، افزود: با تلاش گروه جهادی و کمک خیران سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۹۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه ۱۲ سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است، تاکید کرد: مرمت و بازسازی ۲۱ خانه محرومان شهرستان و بازسازی ۱۲ خانه بهداشت در روستاها از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی دامغان طی سال قبل بوده است.

مدرسی از پرداخت ۱۹ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در قالب ۱۸۵ پرونده اقتصادی و کسب رتبه اول استان در این در شهرستان دامغان خبر داد.

وی افزود: انجام کارهای عمرانی در روستاها و ویزیت رایگان پنج هزار بیمار به همت گروه جهادی توسط ۸۰ پزشک متخصص در قالب ۱۲ گروه پزشکی جهادی از جمله مهمترین فعالیت گروه جهادی بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.