نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 10:21
شاهرود- نمایشگاه صنایع دستی تولیدی دانش آموزان فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهرود در گالری سیب اداره ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.