نتایج جدیدترین نظرسنجی برای انتخابات آمریکا/ مردم ترامپ را از بایدن موفق تر می دانند

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:31
بر اساس نظرسنجی سرویس «اس‌آر‌اس» که به سفارش شبکه خبری «سی‌ان‌ان» انجام شد، تعداد آمریکایی‌هایی که از بایدن حمایت می‌کنند از 45 درصد به 43 درصد کاهش یافته است؛ در حالی که ترامپ حمایت 49 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظر‌سنجی را دریافت کرده است.
آخرین نظرسنجی درباره دو نامزد عمده برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد که اکثریت شهروندان آمریکایی قبل از انتخابات از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق این کشور حمایت می‌کنند و معتقدند که ایالات متحده در دوره ریاست جمهوری او موفق‌تر از دوره جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی بوده است.
 
به گزارش جماران، بر اساس نظرسنجی سرویس «اس‌آر‌اس» که به سفارش شبکه خبری «سی‌ان‌ان» انجام شد، تعداد آمریکایی‌هایی که از بایدن حمایت می‌کنند از 45 درصد به 43 درصد کاهش یافته است؛ در حالی که ترامپ حمایت 49 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظر‌سنجی را دریافت کرده است.
 
به نوشته العربیه، نتایج نظرسنجی همچنین نشان داد که 55 درصد از شرکت کنندگان دوره ریاست جمهوری ترامپ از سال 2017 تا 2021 را موفقیت آمیز، 44 درصد به عنوان شکست و 61 درصد ریاست جمهوری بایدن را ناموفق ارزیابی کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.