موضع قاطع اتلتیکو/ تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:23
رئال مادرید شنبه شب قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شد و غیر از اتلتیکو مادرید، تقریبا همه باشگاه‌های اسپانیایی این موفقیت را تبریک گفتند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه کاری که باید را انجام داد و توانست با سه گل کادیز را شکست دهد. رئالی‌ها منتظر نتیجه بازی بارسا-خیرونا ماندند و با شکست 4-2 آبی و اناری‌ها جشن قهرمانی گرفتند. جشنی که البته به دلیل در پیش بودن بازی با بایرن فقط در رختکن برگزار شد و با هواداران یکشنبه هفته بعد در میدان سیبلس خواهد بود.

1987365

بلافاصله موج تبریک‌ها سرازیر شد و برای مثال باشگاه بارسلونا از اولین باشگاه‌هایی بود که قهرمانی رئال را تبریک گفت. والنسیا و بیلبائو نیز تبریک گفتند. تا امروز فقط اتلتیکو مادرید و کادیز موفقیت بزرگ رئال را تبریک نگفته‌اند. اتلتیکو در واقع تنها باشگاه بزرگی بود که روی موضع قبلی خود ماند و به رئال تبریک نگفت.

اختلافات دو باشگاه همسایه به قدری در سال‌های اخیر زیاد شده که مدتی است اتلتیکو هیچ قهرمانی رئال را تبریک نگفته و در یک مورد برای رئال گارد افتخار نیز تشکیل نداد. این در حالی است که رئال قهرمانی سال 2021 اتلتیکو در لالیگا را تبریک گفته بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.