بمب روحیه در تمرین استقلال: بیگ لایک!

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:53
صالح حردانی با پیدا کردن شرایط جسمانی مناسب گزینه اصلی بازی در خط دفاعی استقلال برابر تراکتور است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی روز جمعه به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت که صالح حردانی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر تدافعی استقلال در لیگ بیست و سوم با عبور کامل از دوره مصدومیت آماده این مسابقه است.

حردانی که در این فصل با نمایش فوق العاده بخت حضور در اردوهای تیم ملی و بازی فیکس برابر ترکمنستان را هم پیدا کرده، چند بازی اول پس از بازگشت از اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما خیلی زود به شرایط مناسب رسید و برابر شمس آذر تیمش را در پیروزی پراهمیت جلوی شاگردان دقیقی همراهی کرد.

حالا در شرایطی که تراکتور با حضور محمد نادری در جناح چپ تیمی خطرناک به شمار می رود، صالح حردانی می تواند با مهارت بالای خود در کارهای دفاعی و البته رفت وبرگشت‌های پرشمارش در طول بازی به نکونام برای خنثی کردن حملات تراکتور و طرح ریزی نقشه‌های تهاجمی آبی‌ها کمک کرده و نقش مهمی در این بازی ایفا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.