دو شکست در دقایق پایانی کار پیکان را سخت کرد/ ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 12:25
دو شکست متوالی ، پیکانی‌ها را دوباره به منطقه خطر برده و حالا آنها در 4 هفته پایانی باید با تمام وجود بجنگند.

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت که در چند بازی متوالی با کسب پیروزی های خوب توانستند خود را در جدول رده‌بندی لیگ تا حد زیادی بالا بکشند و از منطقه خطر دور شوند، حالا چند هفته‌ای است از نظر نتیجه‌گیری چندان شرایط خوبی ندارند و دو باخت متوالی در بازی های اخیر هم آنها را نگران کرده است.

پیکان در دو هفته گذشته با دو گل دیرهنگام مقابل شمس‌آذر در قزوین و آلومینیوم در تهران بازنده شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد. خودروسازان با اندوخته 25 امتیازی در رده دوازدهم قرار دارند و با توجه به 22 امتیازی بودن نساجی، استقلال خوزستان و فولاد و البته با نگاهی به بازی های آینده آنها همچنان نگرانی هایی بابت سقوط شاگردان عنایتی وجود دارد.

2019650

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد. 4 تیمی که هرکدام برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر یکی از بازی‌های پیکان با رقبای مستقیم خود یعنی فولاد خوزستان در اهواز است و بازی آخر این تیم هم با استقلال تهران است که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

2019651

رضا عنایتی سرمربی پیکان در تمرین روز گذشته تیمش هم نگرانی خود بابت کسب نتایج ضعیف در دو هفته گذشته را به بازیکنان گوشزد کرده و حالا خودروسازان برای بهبود شرایط شان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از خطر سقوط رهایی یابند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.