ادامه بمباران شدید رفح

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 16:47
ارتش رژیم اشغالگر نسل کشی را در رفح افزایش داده و با ادامه بمباران های شدید تعداد زیادی را شهید و زخمی کرده است .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش رژیم اشغالگر نسل کشی را در رفح افزایش داده و با ادامه بمباران های شدید تعداد زیادی را شهید و زخمی کرده است . 

 

 
 

 

نتانیاهو باید با مجازات واقعی رو به رو شود
 "ایمن الصفدی" وزیر امور خارجه اردن تأکید کرد رژیم صهیونیستی گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه را اشغال کرده و به جای فرصت دادن به پیشبرد مذاکرات، درهای این گذرگاه را به روی ورود کمک‌های بشردوستانه بسته است.
ادامه بمباران شدید رفح
ایمن الصفدی تصریح کرد: حمله به رفح تهدید به کشتار و جنایتی دیگر در حق ملت فلسطین است.
وی گفت: شورای امنیت باید فورا اقداماتی قاطعانه انجام دهد و نتانیاهو باید با عواقب و مجازات‌های واقعی رو به رو شود.

 

شش حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی طی یک ساعت
حزب الله لبنان طی یک ساعت، شش پهپاد به سمت الجلیل اشغالی شلیک کرد که تنها یک پهپاد رهگیری شد و بقیه پهپادها به هدف اصابت کرده و موجب آتش‌سوزی‌ شدند.
 
 
تجمع حمایت از فلسطین در بروکسل
خبرگزاری یونیوز با انتشار تصاویری در کانال تلگرام خود گزارش داد: فعالان حامی آرمان فلسطین با برگزاری تجمع در بروکسل حمله اسرائیل را به شهر رفح در جنوب نوار غزه محکوم کردند و شعار دادند:   

- «رفح آزاد خواهد شد»
- «فلسطین آزاد خواهد شد»
- «غزه آزاد خواهد شد»
- «اسرائیل تروریست است»
 
 
حمله به تجمع حمایت از غزه در آمستردام
خبرگزاری قدس پرس تصاویری از حمله حامیان دولت رژیم اشغالگر اسرائیل به تجمع حامیان فلسطین و غزه در شهر آمستردام هلند منتشر کرد.
 
 
 
 
 تشکیل صف در مدرسه ای در شمال غزه
خبرگزاری شهاب با انتشار این تصاویر در کانال تلگرام خود گزارش داد: برای نخستین بار از زمان آغاز حمله به غزه، صف دانش آموزان در مدرسه ای در شمال غزه تشکیل شد. این درحالیست که این حمله همچنان ادامه دارد.
 
 
حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر عسقلان
مقاومت اسلامی عراق تصاویری از حمله موشکی به بندر نفتی عسقلان در سرزمین های اشغالی منتشر کرد. در این حمله از موشک کروز پیشرفته «الارقب» استفاده شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.