بررسی گیفت کارت اپل و گیفت کارت آیتونز

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:12
گیفت کارت اپل یکی از بهترین کارت‌های اعتباری محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید از خدمات پولی اپل استفاده کنید. در سال‌های اخیر، کاربران و طرفداران برند اپل، با توجه به استفاده از محصولات این برند، مشتاق به دریافت خدمات بیشتری از برند اپل هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از سیبچه، شرکت اپل با توجه به نیازهای کاربران در راستای اهداف خود، امکانات مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. حتما برای شما پیش آمده که علاوه بر استفاده از برنامه‌های رایگان بخواهید از خدمات پولی اپل نیز استفاده کنید. همان طور که می‌دانیم برای دریافت خدمات پولی و دلاری نیاز به صرف هزینه‌های مختلفی داریم.

شرکت اپل با توجه به این موضوع، طرحی را برای رفع نیازهای کاربران پیش رو قرار داده است. این شرکت با ارائه گیفت کارت‌های اپل توانسته به درخواست‌های کاربران پاسخ دهد. با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد گیفت کارت اپل اطلاعاتی کسب کنید.

گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز چیست؟

در ابتدا لازم است، در مورد گیفت کارت اپل یا کارت آیتونز کمی صحبت کنیم. گیفت کارت‌های اپل به کارت‌هایی گفته می‌شوند که می‌توان با استفاده از آن‌ها، بدون اینکه حساب بین المللی داشته باشید، از تمامی خدمات مختلف اپل استفاده کنید. این کارت‌های اعتباری به صورت مجازی و فیزیکی ارائه می‌شوند و همچنین با توجه به وجود تحریم‌های بین المللی در کشور ایران، از گیفت کارت‌های مجازی اپل بیشتر استفاده می‌شود. گیفت کارت‌های اپل در قیمت‌های مختلفی بین ۱ تا ۵۰۰ دلاری عرضه می‌شوند و می‌توان برای استفاده از خدمات پولی شرکت اپل، خرید گیفت کارت اپل را در اولویت خریدهای خود قرار داد.

خرید گیفت کارت اپل ایدی

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید گیفت کارت ایفون کنید، بهتر است با انواع این کارت آشنا شوید و سپس تصمیم خود را با توجه به نیازهای خود بگیرید.

گیفت کارت آیتونز

این نوع از گیفت کارت ایفون به شما امکان می‌دهد که از بازی‌ها، فیلم و سریال، موسیقی‌ها و اپلیکیشن‌های اپل استفاده کنید. شما با خرید گیفت کارت اپل آیتونز، می‌توانید از تمامی خدمات گفته شده بهره‌مند شوید.

گیفت کارت اپل استور

این گیفت کارت در مقایسه با کارت‌های دیگر امکاناتی همچون خرید محصولات فیزیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خرید گیفت کارت اپل استور، می‌توانید به فروشگاه‌های اپل مراجعه و هر گونه محصول فیزیکی اپل که شامل لوازم جانبی، آیپد و محصولات دیگر شرکت اپل است را خریداری کنید.

گیفت کارت اپ استور

اگر می‌خواهید به دنیای نامحدود اپلیکیشن‌های مختلف اپل وارد شوید، می‌توانید با خرید گیفت کارت اپ استور از این دنیای مجازی و هیجانی نهایت لذت را ببرید. با خرید این کارت و استفاده از اعتبار مشخص آن، می‌توان به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه و از خدماتی که شرکت اپل برای کاربران در نظر گرفته، استفاده کرد.

خرید انواع گیفت کارت اپل ارزان

همان طور که در بخش‌های بالا بیان کردیم، گیفت کارت‌های اپل با قیمت و اعتبارهای مختلفی ارائه می‌شوند. برای خرید گیفت کارت سیبچه، بهتر است در ابتدا از اعتبار و قیمت‌های مختلف این کارت اطلاع داشته باشید.

گیفت کارت اپل ۲ دلاری

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل ارزان دارید، می‌توانیم در این زمینه یکی از انواع گیفت کارت‌های اپل را به شما معرفی کنیم، خرید گیفت کارت اپل ۲ دلاری، می‌تواند گزینه خوب و مناسبی برای دریافت خدمات اپل و نیازهای شما باشد.

گیفت کارت ۵ دلاری

اپل خدمات سیبچه رایگان برای اپل، جهت دریافت امکانات متفاوت، امکان خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل را برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای دریافت امکانات پولی اپل، می‌توانید اقدام به خرید این گیفت کارت ۵ دلاری کمپانی اپل کنید و از استفاده برنامه‌های غیر رایگان لذت ببرید.

گیفت کارت ۱۰ دلاری اپل

برای استفاده از خدماتی همچون موسیقی، اپ استور، آیتونز و انواع سرویس‌های متفاوت، می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر اقدام به خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری اپل کنید.

گیفت کارت ۱۵ دلاری اپل

با توجه به امکانات این کارت ممکن است علاوه بر خودتان، دوستانتان بخواهند از این کارت استفاده کنند، پیشنهاد خرید گیفت کارت اپل ۱۵ دلاری می‌تواند یک هدیه فوق‌العاده برای عزیزانتان باشد.

گیفت کارت ۲۵ دلاری اپل

اگر می‌خواهید از خدمات بیشتری استفاده کنید، باید گیفت کارت‌هایی که اعتبار بالایی دارند را خریداری کنید. در این میان خرید گیفت کارت ۲۵ دلاری اپل، می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

بررسی گیفت کارت اپل و گیفت کارت آیتونز

نکات قبل از خرید گیفت کارت آیتونز

برای خرید گیفت کارت اپل، لازم است به چندین نکات در ادامه توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • · اولین نکته قبل خرید این است که حتما گیفت کارت اپل را از یک فروشگاه‌ معتبر خریداری کنید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.
  • · حتما به این نکته توجه کنید که ریجن گیفت کارت اپل با ریجن اپل آیدی شما هماهنگ باشد، زیرا در غیر این‌صورت حساب شما مسدود می‌شود.
  • · کدهای دریافتی برای فعال کردن گیفت کارت، یکبار مصرف هستند و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • · یکی از نکات مهم این است که حتما توجه کنید گیفت کارت خریداری شده سرقتی نباشد، زیرا این خرید باعث مسدود شدن اپل آیدی شما می‌شود.
  • · قبل از خرید گیفت کارت اپل، به این نکته نیز توجه کنید که متناسب با نیازهای خود از اعتبارهای مختلف این کارت استفاده کنید.

آموزش نصب سیبچه در اپل

برای نصب سیبچه در اپل، بهتر است مراحل نصب که در ادامه توضیح دادیم را انجام دهید.

  • ۱. وارد تنظیمات Settings گوشی شوید.
  • ۲. با کلیک روی گزینه Privacy & Security لازم است گزینه Developer Mode را انتخاب کنید.
  • ۳. در این مرحله شما باید دستگاه خود را راه اندازی کنید و با زدن دکمه Restart این مرحله انجام می‌شود.
  • ۴. بعد از ریستارت کردن، حالت Developer Mode فعال می‌شود و در این حالت شما با یک پیغام روبرو می‌شوید که به معنای فعال شدن گزینه Developer Mode است. این پیغام نشان می‌دهد که این گزینه به درستی برای دستگاه شما فعال شد.
  • ۵. با طی کردن مراحل بالا، سیبچه در آیفون شما نصب می‌شود و می‌توانید به راحتی از خدمات این برنامه استفاده کنید.
  • گیفت کارت اپل را از کجا خریداری کنیم؟

با توجه به مطالبی که در بخش بالا گفته شد، به نظر می‌رسد این کارت بهترین روش برای استفاده از خدمات پولی و غیر رایگان اپل است. برای خرید این گیفت کارت بهتر است تمامی نکات را قبل از خرید در نظر بگیرید و با توجه به این نکات می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

اینک بعد از صحبت کردن در مورد گیفت کارت، نوبت به این می‌رسد که این کارت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ نگران این موضوع نباشید، در این بخش یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های خرید گیفت کارت اپل را معرفی می‌کنیم. فروشگاه سیبچه با ارائه خدمات و امکانات باکیفت توانسته به کاربران خود در زمینه خرید گیفت کارت آیتونز کمک کند. برای خرید گیفت کارت معتبر می‌توانید این سایت را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

بررسی گیفت کارت اپل و گیفت کارت آیتونز

برای خرید گیفت کارت سیبچه، باید اشتراک داشته باشید. اگر می‌خواهید از امکانات بیشتری استفاده کنید، می‌توانید اشتراک ۶ ماهه سیبچه را برای خریدهای خود در نظر بگیرید. همچنین با خرید اشتراک سیبچه یک ماهه می‌توان در مدت زمان یک ماه از خدمات غیر رایگان این سایت بهره‌مند شد. برای مطلع شدن قیمت خرید اشتراک سیبچه https://sibche.com/app/ می‌توانید به این سایت مراجعه و اقدام به خرید اشتراک موردنیاز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.