‌لزوم ایجاد زیرساخت ورزشی برای کارگران‌ توسط صنایع

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 13:47
فرماندار زرند بر ایجاد زیرساخت ورزشی برای کارگران، توسط صنایع تاکید کرد و گفت: باید به سلامتی قشر کارگر توجه شود.

 همزمان با هفته کار و کارگر، امروز ۹ اردیبهشت ماه جمعی از نمایندگان کارگری شهرستان با فرماندار زرند دیدار و گفت و گو کردند.

سیدرضا حسینی نژاد در این دیدار اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند.

فرماندار زرند افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است.

وی یکی از ضرورت‌های حوزه کارگری را فراهم کردن زمینه ورزش به عنوان محور توجه به سلامتی این قشر بیان کرد و گفت: از جمله مطالبات جامعه کارگری شهرستان زرند، توجه به تامین زیرساخت‌های ورزشی کارگران است که بایستی مورد توجه صنایع و کارخانجات قرار گیرد.

حسینی نژاد با بیان اینکه پیگیر مطالبات کارگران در چارچوب قانون هستیم، افزود: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رابط بین فرماندار و کارگران برای طرح مسائل و مشکلات است.

فرماندار زرند با اشاره به سوالات کارگران درباره طرح طبقه بندی مشاغل اظهار کرد: کلیات طرح مورد تایید قرار گرفته و ان‌شاءالله با تصویب، جزئیات اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار تعدادی از نمایندگان کارگری شهرستان زرند به بیان مشکلات حوزه کارگری پرداختند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.