ترمیم جاده‌ها و پل های آسیب دیده از سیل خراسان جنوبی

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 18:46
بیرجند- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ترمیم محورها و ابنیه فنی خسارت دیده از سیل اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فدوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی سیل چند روز گذشته ۴۲۹۶ کیلومتر راه و ۱۱۵۱ ابنیه فنی آسیب دیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: ۱۶۵ راهدار تلاشگر به صورت شبانه روزی به همراه ۱۴۵ ماشین آلات راهداری در محورهای آسیب دیده از سیل مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: راه‌های ارتباطی بیش از ۴۰۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، قاین، زیرکوه، نهبندان، سربیشه، طبس، دیهوک و درمیان، طی سامانه بارشی اخیر با بر اثر سیلاب آسیب دیدند و منجر به انسداد قسمتی از راه‌های روستایی و تعدادی محور فرعی شد.

فدوی با اشاره به اینکه با تلاش عوامل راهداری بخش عمده‌ای از محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد، یادآور شد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی آبنماها، پل‌ها، تخلیه قنوها و ریزش برداری محورهای خاکی و کوهستانی و ترمیم آب بردگی شانه خاکی راه‌ها با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.