تقویت ساختار تشکیلاتی «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 15:37
­معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تقویت ساختار تشکیلاتی «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

تقویت ساختار تشکیلاتی «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه های علوم پزشکی**
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : دکتر حسین فرشیدی گفت:برابر دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲/۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.
وی افزود: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.
مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.