ترمیم جاده‌ها و پل‌های آسیب دیده از سیل خراسان جنوبی

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 18:39
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ترمیم محورها و ابنیه فنی خسارت دیده از سیل اخیر خبر داد.

محمد فدوی، امروز، ۱۷ اردیبهشت به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی سیل چند روز گذشته ۴۲۹۶ کیلومتر راه و ۱۱۵۱ ابنیه فنی آسیب دیده است.

وی افزود: ۱۶۵ راهدار تلاشگر به صورت شبانه روزی به همراه ۱۴۵ ماشین آلات راهداری در محورهای آسیب دیده از سیل مشغول فعالیت هستند.

وی افزود راه های ارتباطی بیش از ۴۰۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، قاین، زیرکوه، نهبندان، سربیشه، طبس، دیهوک و درمیان، طی سامانه بارشی اخیر با بر اثر سیلاب آسیب دیدند و منجر به انسداد قسمتی از راههای روستایی و تعدادی محور فرعی شد.

فدوی با اشاره به اینکه با تلاش عوامل راهداری بخش عمده‌ای از محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی و یادآور شد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی آبنماها، پل‌ها، تخلیه قنوها و ریزش‌برداری محورهای خاکی و کوهستانی و ترمیم آب بردگی شانه خاکی راه‌ها با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.