۱۰۰۰ میلیارد به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 17:10
قم- همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان قم، ۱۰۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به همراه هیئت دولت به قم سفر کرده است با بیان این مطلب گفت، در این سفر مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل فازهای باقیمانده مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قم و ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث خانه‌های ایثار اختصاص یافت.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین از اختصاص ۱۰ درصد از سهمیه تسهیلات معیشتی استان، ۱۰ درصد از سهمیه تسهیلات اشتغال استان و ۵ درصد از سهمیه نهضت ملی مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت؛ مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای استان قم و ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات توانبخشی جانبازان و خانواده‌های شهدای استان قم اختصاص یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.