استقلالی‌ها برای دیدار با ذوب‌آهن استارت زدند/ بازگشت سریع صدرنشین برای بازی بعد(عکس)

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 17:57
اعضای تیم استقلال تمرینات خود را بعد از دیدار با تراکتور از سر گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان پایتخت بعد از دیدار روز گذشته مقابل تراکتور در تبریز و تساوی بدون گل در این بازی بلافاصله به تهران برگشتند تا کار خود را برای بازی بعدی از سر بگیرند.

با توجه به فاصله کوتاه تا مسابقه هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل جواد نکونام برنامه‌های تمرینی تیمش را سریعا از سر گرفته و خبری از استراحت تا قبل از بازی با ذوب‌آهن هم نخواهد بود.

استقلالی‌ها امروز با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی تمرینات خود را برای مسابقه روز دوشنبه از سر گرفتند. آبی‌ها با همه نفرات تمرینات خود را انجام می‌دهند تا بتوانند شرایط خوب خود را حفظ کنند و به نتایج مطلوب در دیدارهای پایانی ادامه بدهند.

2017475

استقلال با وجود تساوی مقابل تراکتور اما همچنان صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و برای حفظ این عنوان نیاز به پیروزی مقابل ذوب‌آهن در بازی روز دوشنبه خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.