پاتوق‌های دخترانه به همت کانون‌های مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 14:00
اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: پاتوق‌های دخترانه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود.

مصطفی آمون، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پاتوق‌های دخترانه همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (ع)، آغاز دهه کرامت و روز دختر به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از دختران نمونه و نخبه فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های روز دختر است که به همت کانون‌های منتخب در جای جای استان برگزار خواهد شد، افزود: غرفه پاتوق دخترانه در پیاده راه عالی‌قاپو به مدت ۱۰ روز برای عموم دختران دایر خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: برپایی جشن ۶۰۰ نفر مادر دختری با مشارکت نهادهای فرهنگی و اجرایی استان و برگزاری جشن‌های محله‌ای با محوریت کانون‌های مساجد با عنوان «بهترین دختر دنیا» نیز از دیگر برنامه‌ها است.

آمون ادامه داد: آذین بندی مساجد و محلات به مناسبت دهه کرامت، برگزاری اردوی یک روزه ویژه دختران کانون‌های مساجد و اجرای جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی مختلف به همت کانون‌های مساجد نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت و روز دختر است.

وی اضافه کرد: حضور گروه‌های سرود دختران کانون‌های مساجد در میادین اصلی شهر و اجرای سرودهای ویژه روز دختر و تجلیل از دختران شرکت کننده در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد به همین مناسبت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.