کارگردان «نوروز» عضو سیفژ شد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 00:02
سهیل موفق کارگردان سینما که در حیطه کودک و خانواده ساخت آثار «پاستاریونی» و «شکلاتی» را در کارنامه کاری خود و هم اکنون نیز فیلم سینمایی «نوروز» را بر پرده سینما دارد، به عضویت سیفژ درآمد. نوشته کارگردان «نوروز» عضو سیفژ شد اولین بار در تازه ترینها. پدیدار شد.

کارگردان «نوروز» عضو سیفژ شد

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل موفق کارگردان سینما که پیش از این آثار «پاستاریونی» و «شکلاتی» را در حوزه نوجوان ساخته است و هم اکنون نیز فیلم سینمایی «نوروز» را بر پرده سینما دارد، به عضویت سیفژ درآمد.

سیفژ (CIFEJ) اولین‌بار در سال ۱۹۵۵ تحت نظارت یونسکو در بروکسل تاسیس شد و هدف اصلی آن ترویج تولید فیلم ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری با تنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، آموزنده و در عین حال سرگرم کننده به‌ویژه برای کودکان و جوانان است.

سیفژ از طریق چنین آثاری و همچنین ارایه آموزش گروهی، آنها را تشویق می‌کند تا به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند، به تنوع فرهنگی احترام بگذارند، در برابر تفاوت‌های نژادی، زبانی و مذهبی مدارا کنند. بنابراین تفاهم را در میان ملت‌ها توسعه می‌دهد.

«نوروز» آخرین اثر سهیل موفق در حوزه کودک و خانواده با محوریت موضوع نوروز باستانی با هنرمندی علی نصیریان، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، علی بوراک جیلان و علیرضا آرا محسوب می‌شود که هم اکنون بر پرده سینما است.

منبع خبر "تازه‌ترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.