تصادف پراید و پژو در محور فرعی گیفان چهار مصدوم داشت

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 13:19
بجنورد_ معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی از برخورد شدید خودروی پراید و پژو در محور فرعی گیفان با ۴ مصدوم خبر داد.

سرهنگ پرویز رضایی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اعلام تصادف شدید بین خودروی پراید و پژو در کیلومتر ۸ محور فرعی گیفان (انتهای روستای سرچشمه) بلافاصله مأموران پلیس راه و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد به دلیل لغزندگی جاده و عدم رعایت سرعت مجاز انحراف به چپ یکی از خودروها برخورد شدیدی بین دو خودرو اتفاق افتاده که متأسفانه منجر به مجروح شدن ۴ نفر در این حادثه شد که علت این حادثه همچنان در حال بررسی است.

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی در پایان از رانندگان خواست تا با توجه لغزندگی کلیه محورهای استان ضمن رعایت قوانین و مقررات و کاهش سرعت خودرو، با توجه به ویژگی‌های جاده نحوه رانندگی خود را مدیریت کنند و فاصله طولی را با خودروی جلو رعایت کنند تا شاهد حوادث غم انگیز اینچنینی در جاده‌ها نباشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.