برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده‌اند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 15:31
شاهرود- امام جمعه شاهرود با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های اسرائیل، گفت: کشورهای منطقه باید تمام روابط خود با اسرائیل را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: امروز شاهد موج جهانی برائت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در تمام دنیا هستیم.

وی با اشاره به موسم حج تمتع بیان کرد: امسال به واسطه جنایت‌های اسرائیل حج هم حال و هوای خاصی را گرفته و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حج امسال حج برائت است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه برخی از کشورهای اسلامی هنوز در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، تاکید کرد: کشورهای مسلمان باید تمام روابط خود را با اسرائیل قطع کنند.

امینی با بیان اینکه وجدان بیدار بشر امروز برائت می‌جوید و شاهد هستیم که در تمام دنیا از آمریکا تا اروپا و حتی کشورهای عرب منطقه موجی از انزجار از جنایت‌های اسرائیل فراگیر شده است، گفت: امروز مشت آمریکا و اسرائیل برای تمام جهان باز شده است.

وی با بیان اینکه آئین برائت از مشرکان از ارکان حج است، گفت: برائت از ظالمان و مشرکان تنها اختصاص به مسلمانان ندارد و حوادث امروز منطقه و به خصوص در قلب آمریکا و کشورهای مدعی غربی، گواه این امر است.

امام جمعه شاهرود همچنین ضمن گرامی داشت روز دختر گفت: حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) بهترین الگوها برای دختران ما محسوب می‌شوند و دختران ما به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.