فوری؛ حماس به اسرائیل پیام داد + فیلم | حیثیت ارتش شما را با خاک یکسان می‌کنیم...

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 13:48
شاخه نظامی جنبش حماس امروز پنجشنبه با انتشار یک ویدئوی جدید، صحنه‌هایی از تدارک رزمندگان مقاومت برای درهم کوبیدن ارتش اشغالگر که در حال پیشروی در رفح است را به نمایش گذاشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاخه نظامی جنبش حماس امروز پنجشنبه با انتشار یک ویدئوی جدید، صحنه‌هایی از تدارک رزمندگان فلسطینی برای شلیک موشک و گلوله‌های خمپاره به سوی مواضع رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

این ویدئو تحت عنوان «حیثیت ارتش شما را با خاک یکسان می‌کنیم» (سندُکُ هیبَة جیشکُم) منتشر شد.

امروز کتائب القسام همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق شهر رفح با خمپاره‌های کالیبر ۶۰ میلیمتری خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد روز سه‌شنبه پیش حمله زمینی محدود علیه رفح را آغاز کرد و همزمان با پیشروی محدود با تانک‌ به طرف شرق رفح با وجود درگیری شدید با نیروهای مقاومت، گذرگاه رفح را تحت اشغال خود درآورد و مانع خروج بیماران و زخمی‌ها از این گذرگاه و ورود کامیون‌های حاوی دارو و مواد بهداشتی برای بیمارستان‌ها شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس عزت الرشق پیش از حمله زمینی ارتش اشغالگر به شرق رفح هشدار داده بود که « آنها ما را به عملیات زمینی علیه رفح تهدید می‌کنند و ما قول می‌دهیم که آنها را شکست دهیم».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.