نهایی شدن سند جامع حفاظت فیزیکی منابع طبیعی ظرف یک ماه آینده

سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 10:13
فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از نهایی شدن سند جامع حفاظت فیزیکی منابع طبیعی ظرف یک ماه آینده خبر داد.

علی ملکی آهنگران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: منکر وجود قاچاق چوب در زاگرس نیستیم. این مساله به معیشت کسانی که داخل جنگل‌ها هستند برمی‌گردد و آنان به خاطر تامین حداقل‌های معیشتی به جنگل‌ها تعرض می‌کنند.

وی افزود: با این افراد باید برخورد کرد و از طریق فرهنگ سازی مسئله حفاظت از جنگل‌ها را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی آبخیزداری کشور از نهایی شدن سند جامع حفاظت فیزیکی منابع طبیعی ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: همچنین قروق جنگل‌ها در دستور کار است و در حد توان و امکانات و نیرو در بحث غروق این مناطق تلاش خواهیم کرد.

ملکی آهنگران در خصوص جابجایی خاک در جنگل‌های شمال بیان کرد: این مهم تخلف است و پرونده برای این افراد تشکیل شده تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به روزهای گرم نزدیک می‌شویم و حفاظت از جنگل‌ها ضروری است، اظهار کرد: گردشگران باید در فصل گرم مراقبت بیشتری داشته باشند و از بروز آتش‌سوزی‌های عمده که به علت سهل انگاری برخی از افراد که با روشن کردن آتش در عرصه‌ها تفاق می‌افتد اجتناب کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.