واگذاری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:52
راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران برای نخستین بار به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: در راستای اجرای منویات رهبرمعظم، برای بهره مندی از ظرفیت همکاری شهروندان و افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی، راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

محمد مهدی میرزایی قمی افزود: با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: براساس احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، ستاد معاینه فنی باید حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران را امسال به بخش خصوصی واگذار کند.

آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته است و متقاضیان برای شرکت در آن ده روز فرصت دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.