دبیرخانه دائمی ساماندهی «دشت لار» تشکیل شد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 22:28
شمیرانات- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی فرمانداری شمیرانات از تشکیل دبیرخانه دائمی ساماندهی «دشت لار» خبر داد و گفت: ضروری است که سند‬توسعه گردشگری شمیرانات تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ زاد عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه «دشت لار» یک سرمایه ملی است، اظهار کرد: این دشت پیشران شهرستان شمیرانات در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه «دشت لار» به عنوان یک میراث و سرمایه ملی نیازمند ساماندهی جدی در جهت حفظ و معرفی به گردشگران است، گفت: در نظر داریم که از ظرفیت‌های این مجموعه برای هفته فرهنگی شمیرانات بهره مند شویم و در آینده این منطقه را به عنوان مقصد جدید گردشگری شمیرانات معرفی کنیم.

فرخ زاد در ادامه از تشکیل دبیرخانه دائمی ساماندهی «دشت لار» خبر داد و بر ضرورت تعریف سند توسعه گردشگری شمیرانات تاکید کرد و افزود: بر اساس این سند پیشران می‌توانیم در حوزه گردشگری شمیرانات کارهای متفاوت انجام دهیم.

معاون فرماندار شمیرانات با اشاره به اهداف کوتاه و بلند مدت تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد: هدف اول کوتاه مدت است که طی آن بتوانیم با استفاده از برگزاری رویدادهای مختلف در فصل کوچ، مردم را متوجه این سرمایه ملی کنیم و گردشگران داخلی و خارجی به صورت سامان دهی شده از این ظرفیت بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: هدف بلند مدت این دبیرخانه نیز با توجه به دائمی بودن این است که اهداف و فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.