ماشین‌بازها بخوانند/استفاده از این وسایل در خودروها ممنوع شد

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 15:05
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور از ممنونیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس راهور در جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ گفت: استفاده از چراغ زنون و استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه برای خودرو مطلقاً ممنوع و اگر در صورت مشاهده جریمه می‌شوند

سردار سید تیمور حسینی گفت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودرو‌ها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی ادامه داد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کار‌های خوب است.

خبر مرتبط
هشدار رئیس پلیس راهور فراجا: بیمه بدنه داشته باشید

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا از هماهنگی و تعامل بین کارشناسان تصادفات این پلیس و کارشناسان رسمی دادگستری به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در پرونده های مربوط به تصادفات خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.