جدیدترین موضع گیری عربستان درباره تحولات قدس اشغالی

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:42
وزارت خارجه عربستان به حمله صهیونیستها به مقر آنروا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدی البلد، ریاض به موضع گیری درباره اقدامات صهیونیست‌ها علیه مقر وابسته به آنروا پرداخت.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله شهرک نشینان به مقر آنروا را که در مقابل دیدگان پلیس اسرائیل انجام شد، محکوم می‌کند.

وزارت خارجه عربستان تاکید کرد که این کشور اشغالگران را مسئول تکرار جنایاتی می‌داند که علیه غیرنظامیان بی گناه و کارکنان سازمان‌های بشردوستانه و امدادرسانی انجام می‌شود.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان از جامعه جهانی خواسته شده که اقدام فوری برای توقف اقدامات نقض کننده تل آویو به عمل آورد و اشغالگران را به خاطر جنایات مداوم بازخواست کند.

گفتنی است که روز گذشته «فیلیپ لازارینی» رئیس آنروا از حمله صهیونیست‌ها به مقر این نهاد در قدس شرقی اشغالی خبر داد.

وی اعلام کرده بود که گروهی از معترضان رژیم صهیونیستی پس از فراخوان یک مقام شهرداری این رژیم برای اعتراض به آژانس آنروا، به مقر این آژانس در قدس شرقی اشغالی حمله کردند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.