عجیب‌ترین اخراج ستاره پرسپولیس؛ روزی که سرپرست سرخ ها هم شاکی شد!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:29
امید عالیشاه سابقه اخراج شدن در بازی‌های حساس را قبلا هم تجربه کرده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در حالی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف نساجی رفت که سرخپوشان در این مسابقه امید عالیشاه، کاپیتان اولشان را در اختیار نداشتند. عالیشاه که فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد، اواخر بازی با سپاهان با بازیکن حریف درگیر شد و کارت قرمز مستقیم گرفت؛ کارتی که نه‌تنها سرخپوشان را در دقایق پایانی آن مسابقه ۱۰نفره کرد و حتی در خطر شکست قرار داد بلکه باعث شد عالیشاه یک بازی مهم دیگر را هم از دست بدهد و نتواند مقابل نساجی به میدان برود. شاید خیلی‌ها انتظار چنین رفتاری را از بازیکن باتجربه پرسپولیس نداشتند اما گویا عالیشاه در هفته‌های پایانی لیگ به‌شدت تحت فشار است. این بازیکن در پایان مسابقه با گل‌گهر هم در اعتراض به داوری که خطای پنالتی روی او را نگرفته بود، مصاحبه تندی انجام داد که یک جلسه محرومیت تعلیقی‌اش را در پی آورد اما خب اثر اخراج در بازی با سپاهان به‌طور مستقیم و خودکار در دیدار با نساجی اعمال شد.

کارت قرمزی که عالیشاه هفته گذشته دریافت کرد، خیلی‌ها را یاد عجیب‌ترین اخراج او در دوران فوتبالش انداخت؛ جایی که این بازیکن روز دوم آذر ۹۳در نیمه‌دوم دربی رفت لیگ چهاردهم بعد از گلزنی پیراهن خودش را در آورد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد! پرسپولیس ابتدا در آن بازی با یک گل از حریف عقب افتاد اما در ادامه ۲بار توسط محمد نوری و امید عالیشاه گل زد و استقلال را برد. عالیشاه که روی ارسال زنده‌یاد هادی نوروزی و با ضربه سری تماشایی موفق به گلزنی شده بود، فراموش کرد قبلا یک کارت زرد داشته و پیراهنش را در آورد. به این ترتیب داور کارت زرد دوم را به او داد و ترفند بازیکنان پرسپولیس برای دوره کردن امید و پوشاندن سریع پیراهن بر تن او هم به جایی نرسید. محمود خوردبین، سرپرست وقت قرمزها در کنار زمین واکنشی عصبی و به یادماندنی نسبت به این اتفاق داشت و البته عالیشاه خوش‌شانس بود که با برخورد توپ امیرحسین صادقی به دیرک دروازه در لحظات پایانی، برتری پرسپولیس پابرجا ماند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.