۳۳۰ واحد راکد آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشت

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 21:10
ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از بازگشت ۳۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان به چرخه تولید در طول فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کرمی شامگاه چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل صنعت، معدن، تجارت آذربایجان غربی افزود: زنجیره سیب، زنجیره تولید گوشت مرغ و زنجیره گیاهان دارویی در استان راه اندازی شده و در صددیم تا در بخش صنعت نیز این هدف محقق شود.

وی بیان کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم ۳۳۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته که در بخش صنعت، معدن و کشاورزی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکشنبه‌های تولید در استان با تدبیر استاندار آذربایجان غربی در راستای بررسی چالش‌ها و مشکلات واحدهای صنعتی محقق شد گفت: تلاش‌هایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی انجام شد که عملکرد خوبی برای استان در مقایسه با سنوات قبل ثبت شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و اقتصادی استان انجام شد و آثار آن امروز در بسیاری از بخش‌ها قابل مشاهده است و از جمله این اثرات کاهش نرخ بیکاری در آذربایجان غربی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جذب سرمایه گذار در استان و همراهی با واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی افزود: به غیر از این مشارکت مردم در امر اقتصاد ممکن نیست.

کرمی با اشاره به تحقق ۱۲۳ درصدی سهم اشتغال استان در سال ۱۴۰۲ گفت: این اقدامات هر چند با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است ولی دولت نیز نقش مهمی در این زمینه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی در مسیر دستیابی به امنیت و پیشرفت هزینه‌های بسیاری داده است و برای ادامه این مسیر لازم است مدیران تمام تلاش خود را معطوف به انجام اموراتی کنند که به نفع توسعه اقتصادی آذربایجان غربی است.

در این آئین از تلاش‌های عبدالحمید سرتیپی قدردانی و صابر پرنیان به عنوان سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.