دهیاران اعتبارات را برای توسعه و آبادانی نقاط روستایی سیستان و بلوچستان هزینه کنند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:58
مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دهیاران باید با پیگیری های مستمر و جذب اعتبارات و منابع و درآمدهای خود، برای توسعه، عمران و آبادانی نقاط روستایی هزینه کنند.

ادهم کرد زابلی امروز سه‌شنبه در نشست شوراها و دهیاران بخش مرکزی خاش اظهار کرد: کمک به تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید در اولویت کاری شوراها و دهیاران باشد و بهره گرفتن از ظرفیت‌های هر منطقه یقیناً رونق بخش تولید خواهد بود.

وی افزود: بر حسب تأکیدات استاندار سیستان و بلوچستان و نگاه ویژه دولت، آمادگی داریم در مناطق روستایی که زیرساخت‌های لازم را برای آسفالت معابر، نصب چمن مصنوعی، رونق گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران فراهم کرده‌اند، اعتبارات لازم را تأمین کنیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید برای حل مشکلات مردم نقاط روستایی از جمله تامین اعتبارات بهسازی و آسفالت معابر، نصب چمن مصنوعی، فعال کردن گردشگری مناطق ناصرآباد، اکبرآباد، اسپیتک، تیاب، کولکوه، حوزه سنگان و نقاط دیگر بحث و تبادل نظر کرد.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز با اشاره به اینکه مشارکت شوراها و دهیاران در امورات توسعه ای مناطق روستایی سبب گره گشایی و کاهش مشکلات مردم می شود، افزود: در سالهای اخیر و امسال اعتبارات خوبی به حوزه های توسعه و عمران روستایی اختصاص یافته و در حوزه های پاکیزگی، زیبایی منظر روستایی، بهسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر انتظار داریم چهره هر منطقه روستایی متحول شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.