اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 19:55
اردستان-سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان گفت: ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان اردستان در سال گذشته اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه با شعار مشارکت شما، سربلندیم همراهی ۳ میلیون داوطلب با هلال احمر در ارائه خدمات بشردوستانه نامگذاری شده است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ چهارمیلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده همچنین ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

زارعی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان، بیان کرد: در این ۲ مرحله خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ هفتصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب‌دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان ادامه داد: برگزاری ۴۱ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۸۰۰ نفر و برگزاری ۹ دوره تخصصی برای ۱۶۰ نفر نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

زارعی اضافه کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی امور جوانان، طرح ملی دادرس در مدارس شهرستان، برگزاری المپیاد شهرستانی دادرس و اعزام تیم‌های منتخب به المپیاد استانی و افتتاح دفتر نمایندگی بخش زواره از انواع برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر اردستان در سال گذشته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مدیران و مربیان فعال در جمعیت هلال احمر، اجرای پروژه‌های داوطلبی، گردهمایی داوطلبان و افتتاح خانه‌های هلال جدید از برنامه‌های پیش رو در هفته هلال احمر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.