قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 17:15
بیرجند-رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی سرهنگ کاظم صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری دریکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده است کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه انها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات وبازجویی های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی عنوان کردند؛ خاطر نشان کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

این مقام انتظامی در پایان به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.