حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 16:29
رئیس هیأت کشتی شهرستان قوچان گفت: حرکت تیم کشتی قوچان رو به جلو اما متأسفانه لاک‌پشتی است.

مهدی علیزاده ۱۶ اردیبهشت در مراسم استقبال از امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی که در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت، گفت: حرکت تیم کشتی قوچان رو به جلو اما متأسفانه لاک‌پشتی است؛ با برنامه‌ریزی امیدواریم در سال‌های آینده روند این ورزش بهتر شود.

همچنین مربی تیم کشتی نونهالان خراسان رضوی و پدر این کشتی‌گیر عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان و هیأت کشتی در شهرستان قوچان هیچ حمایتی از این قهرمان ورزشی نمی‌کنند.

حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است

حسین شمشیری افزود: امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی با هزینه شخصی و کمک مالی شخصی پیشکسوت کشتی ناصر امیدوار به مسابقات اعزام شده است.

امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی وزن ۵۷ کیلوگرم با کسب رتبه نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات طلسم ۲۰ ساله راهیابی نونهالان قوچانی به اردوی تیم ملی را شکست.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۱۴۵ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

این مراسم استقبال که به صورت خودجوش و توسط علاقه‌مندان به ورزش کشتی و پیشکسوتان این رشته پهلوانی برنامه‌ریزی شده بود، در غیاب مسئولان ارشد و ریاست اداره تربیت‌بدنی شهرستان قوچان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.