مجیدی: اتفاقات کثیف اجازه نداد استقلال قهرمان شود!

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 08:12
فرهاد مجیدی ۵ سال قبل به شدت از اتفاقی که در حق استقلال رخ داد انتقاد کرد.

خبرورزشی: استقلال ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت. آبی‌پوشان که پس از برکناری وینفرد شفر سکان هدایت خود را در اختیار فرهاد مجیدی گذاشته بودند، با این مربی نتایج خوبی گرفتند و دوباره در هفته‌های پایانی لیگ مدعی عنوان قهرمانی شدند به طوری که اگر صنعت نفت آبادان را می‌بردند به طور جدی برای پرسپولیس خطر ایجاد می‌کردند.

در این مسابقه استقلال توسط روح‌الله باقری به گل رسید و توانست دروازه صنعت نفت را باز کند ولی محمدرضا اکبریان، داور وسط آن مسابقه گل را نپذیرفت و همین مسئله جنجال بزرگی راه انداخت.

مجیدی: اتفاقات کثیف اجازه نداد استقلال قهرمان شود!

مجیدی پس از پایان بازی با چهره‌ای برافروخته در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اتفاقات کثیف باعث شد استقلال برنده نشود. فوتبال کثیف اجازه نداد استقلال بازی را ببرد و قهرمان لیگ شود. گل سالم ما را مردود اعلام کردند تا تیم دیگری عنوان قهرمانی را به دست آورد!

نکته اینجاست که یک سال بعد محمدرضا اکبریان طی یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد تیم داوری در مورد گل استقلال اشتباه سهوی مرتکب شده و آن گل در واقع درست بوده است!

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.