۱۰۰ مدرسه ایمن در روستاهای لرستان ساخته می‌شود

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 12:56
سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.

یونس بهاروند امروز (نهم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را خواهیم داشت که در این مراسم از معلمان نمونه کشوری تجلیل خواهد شد. دو معلم لرستانی جزو معلمان نمونه‌های کشوری هستند.

وی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، نواختن زنگ روز معلم، تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی و باباهای مدرسه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم بوده و ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت است.

بهاروند با بیان اینکه با همکاری وزیر آموزش و پرورش ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و هنرستانی در لرستان تخصیص یافته است که این اعتبار تا ۳۱ شهریور امسال محقق خواهد شد، بیان کرد: از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی هزینه شده و حداقل ۱۴ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هنرستانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف دولت تقویت آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش برای توانمندسازی دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی آنهاس، ضرورت دارد تجهیزات هنرستانی را به‌روز و تقویت کنیم. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.