امروز خط مقدم دفاع از کشور، کلاس درس است

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:33
همدان-آئین تجلیل از پاسدار معلمان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در آئین تجلیل از پاسدار معلمان استان، با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم، اظهار داشت: معلمان وظیفه ارزشمند و مهم تعلیم و تربیت را برعهده دارند و همواره نشان داده‌اند که برای تحقق این موضوع در میدان حضور دارند.

سردار مجیدی افزود: حوزه آموزش و پرورش همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار داشته و ایشان نکات و تذکرات خود را به مسئولین و مدیران بیان نموده‌اند که این نشان از توجه حاکمیت به بحث تعلیم و تربیت دارد.

وی با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس، همواره معلمان احساس تکلیف نموده و به کمک فرزندان نظام و انقلاب می‌رفتند، ادامه داد: امروز خط مقدم دفاع از میهن، کلاس درس است؛ حرکت، شغل و فعل معلمان بر اساس آیات و روایت معادل کار انبیا در نظر گرفته شده است چون این عزیزان تعلیم و تربیت انسان‌ها را برعهده دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز ما به لطف خداوند دارای صفات برجسته اخلاقی و انسانی و انقلابی هستند که وظیفه تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان آینده کشور را برعهده دارند تا بتوانیم زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) را رقم بزنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۲۹ پاسدارمعلم (دبیر آمادگی دفاعی مدارس استان) تجلیل به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.