در تیم من شایسته سالاری است:/ مجتبی حسینی: اخلاقی‌نیست به بازیکن من پیام می‌دهند

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 20:38
مجتبی حسینی از عملکرد تیم‌اش مقابل پیکان اعلام رضایت کرد.

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی پس از پیروزی مقابل پیکان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و نسبت به شرایط مسابقه و مسائل فنی و حواشی که پیش از این مسابقه ایجاد شده بود صحبت کرد.

حسینی درباره شرایط فنی بازی گفت: بازی خیلی سختی بود، هر دو تیم سازماندهی خاصی داشتند، ما می‌دانستیم باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت استفاده کنیم و به آنها موقعیت گلزنی ندادیم و خودمان هم از تک موقعیت استفاده کردیم و گلزنی کردیم.

سرمربی آلومینیوم نسبت به استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم واکنش نشان داد و گفت: استفاده از بازیکنان جوان هیچ ریسکی ندارد، فوتبال جایی برای بازیکنان خوب و با استعداد است می‌توانند رقابت کنند و خودشان را ثابت کنند، هرکسی خوب و توانمند و پرتلاش باشد می‌تواند به ترکیب برسد، سعی کردیم همیشه شایسته سالاری داشته داشته باشیم.

حسینی در مورد اینکه یک مربی به بازیکنش پیام داده است عنوان کرد: دیروز خیلی در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. اینکه یک بازیکن قرارداد داشته باشد و با او صحبت کنید، حرفه‌ای نیست، ما آدم‌های حرفه ای هستیم و نباید به بازیکن پیغام شخصی داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.