ارتش یمن سه کشتی مرتبط با صهیونیست ها را هدف قرار داد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 11:22
نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن سه فروند کشتی اسرائیلی یا مرتبط با اسرائیل در اقیانوس هند و خلیج عدن خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن سه فروند کشتی اسرائیلی یا مرتبط با اسرائیل در اقیانوس هند و خلیج عدن خبر داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های دریایی، موشکی و پهپادی ما عملیات مشترکی علیه دو کشتی اسرائیلی MSC GINA , MSC Diego در خلیج عدن انجام دادند.


وی افزود یگان موشکی ارتش یمن دو عملیات منحصر به فرد نیز علیه کشتی MSC VITTORIA در اقیانوس هند و خلیج عدن انجام داد که یک عملیات علیه این کشتی در خلیج عدن و دیگری در اقیانوس هند بوده است. کشتی‌های اسرائیلی و مرتبط با آن به طور دقیق، مستقیم و موفقیت آمیز هدف قرار گرفته اند.

 
در این بیانیه آمده است ما تحولات اوضاع در نوار غزه را دنبال می‌کنیم و هرگز در تشدید عملیات نظامی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تردید نخواهیم کرد. ما همچنین به ممانعت از تردد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های در حال حرکت به سوی بنادر اسرائیل تا پایان جنگ و محاصره علیه نوار غزه ادامه خواهیم داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.