اعتراف دروسی بعد از حذف از لیگ اروپا

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 09:22
سرمربی رم اعتراف کرد لورکوزن قدرت بسیار زیادی داشت و تیمش با وجود حذف از اروپا قدرتمندانه ظاهر شد.

 به گزارش ایسنا، لورکوزن در بای آره‌نا میزبان رم بود که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. دانیله دروسی سرمربی رم از عملکرد این تیم در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن تمجید کرد.

او در صحبت هایی بعد از حذف رم گفت: این یک عملکرد قهرمانانه از سوی تیم من بود اما بایر تیم واقعا قدرتمندی است. فکر می‌کنم در هر دو بازی خوب بازی کردیم ولی شوت‌های کافی به سمت دروازه حریف نزدیم و گاهی اوقات این می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. بازیکنانم باورنکردنی بودند. همین چند روز پیش در بازی مقابل یوونتوس تا آخرین ثانیه تمام تلاشمان را کردیم، امشب دوباره مجبور شدیم تحت فشارهای جسمی و روحی باورنکردنی کار کنیم. وقتی دو بر صفر پیش می افتید یعنی به معجزه نزدیک می‌شوید و به منزله این است که درخشان ظاهر شدید.

او در بخش بعدی افزود: هیچ تیمی در این فصل آنها را شکست نداده بود و این نشان دهنده کیفیت بالای لورکوزن است. ما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم، این روحیه را حفظ کنیم و آخرین بازی های فصل را نیز برنده شویم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.