پورتو و طارمی دور از روزهای‌ خوب

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 07:57
تیم فوتبال پورتو در دیدار خانگی حساس مقابل اسپورتینگ‌ لیسبون با تساوی دو بر دو متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و اسپورتینگ از هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال برگزار شد و در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو مثل سایر دیدارهای اخیر روی نیمکت بود و از دقیقه ۸۰ وارد زمین شد.

در نیمه اول در دقیقه ۷ اوانیلسون با یک بغل پا توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۴۱ پپه با شوتی محکم، دومین گل پورتو را زد تا شاگردان کونسیسائو در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم در دقیقه ۸۷ ویکتور گیوکرس با ضربه سر توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. این پایان کار نبود و تنها یک دقیقه کافی بود که ویکتور گیوکرس بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۹۰ مارکوس ادواردز پس از درگیری با گالنو، اخراج شد تا اسپورتینگ ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

پورتو با این تساوی ۶۳ امتیازی شد و در رده سوم ماند تا شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد. اسپورتینگ با این تساوی ۸۱ امتیازی شد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.