نمایندگان دادگستری ناظر بر اجرای انتخابات و پیشگیری از جرم هستند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:44
شیراز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: معاونان رئیس کل دادگستری فارس و سه بازپرس ویژه در هر دو حوزه انتخابیه جهت نظارت بر اجرای انتخابات و پیشگیری از تخلفات احتمالی حضور مستمر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی بحرینی ظهر چهارشنبه در حاشیه ثبت رأی خود به صورت الکترونیکی در شعبه اخذ رأی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حوزه انتخابیه شیراز و مرودشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس گفت: مجلس وظایف خطیری چون وضع قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین را با هم بر عهده دارد و علاوه بر اینکه در انتخاب وزرا نیز نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه تکلیف نمایندگان مردم دو حوزه انتخابیه پرجمعیت و مهم استان هنوز مشخص نشده گفت: انتخاب افراد شایسته و اصلح در تعیین سرنوشت جامعه برای ۴ سال مؤثر است و مردم در این دو حوزه انتخابیه نباید به راحتی از حق تعیین سرنوشت خود بگذرند.

سید مصطفی بحرینی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات و تشریفات انتخابات توسط عوامل اداری، اجرایی، نظارتی و امنیتی در هر دو حوزه انتخابیه استان فارس گفت: در هردو حوزه انتخابیه شیراز و مرودشت، معاونان رئیس کل دادگستری استان فارس و همچنین سه بازپرس ویژه در شیراز و مرودشت جهت نظارت بهتر بر اجرای انتخابات و پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات احتمالی تا پایان انتخابات فعالیت میدانی دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.