بیش از ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان تثبیت شد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 16:56
خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تثبیت هفت هزار و ۲۳۱ هکتار از اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از بررسی و تعیین تکلیف ۲۴ پلاک به مساحت ۳۳ هزار و ۹۰۴ هکتار در کمیسیون رفع تداخلات لرستان خبر داد.

وی مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای اجرای طرح رفع تداخلات را رفع اختلافات، تثبیت مالکیت مردم و دولت برشمرد و گفت: اجرای این طرح سبب افزایش بهره‌وری و رونق تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: پیش‌زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی رفع تداخلات اراضی است و با تعامل و همت مضاعف و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود و تشویق کشاورزان و بهره‌برداران با سرعت بیشتر گام برداشت.

شاهرخی، بیان کرد: در این کمیسیون ۲۴ پلاک از اراضی استان به مساحت حدود ۳۳ هزار و ۹۰۴ هکتار مربوط به شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت پلدختر، دورود، ازنا، دلفان، چگنی سلسله، پلدختر مطرح و بررسی شد که در نهایت بیش از هفت هزار و ۲۳۱ هکتار به‌عنوان اراضی غیرملی تثبیت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.