برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 17:01
اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی با جذب اعتبارات ملی و استانی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های ارتباطی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی با جذب اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارتباطی و رشد زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی ایجاد فیبر نوری است، افزود: در این راستا اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم افزایش سرعت اینترنت است که طبق هماهنگی‌های انجام شده وزارت ارتباطات این پروژه را به پیمانکار واگذار کرده است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اول امسال آغاز شده است و این پروژه پیشرفت خوبی دارد، ادامه داد: با تکمیل این پروژه در مدت زمان مشخص شده شاهد ارتقای سرعت اینترنت در شهرستان خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.