خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: من کجا ژابی آلونسو کجا/ برای آدم‌های بزرگتر از من در پرسپولیس هم بازی خداحافظی نگذاشتند!

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 00:23
ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی ۱۱ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت در مورد شرایط خودش و خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا صحبت کرد.

اوایل اردیبهشت سال ۹۲ اعلام شد کریم باقری هم هنگام برگزاری فینال جام حذفی به ورزشگاه آزادی می‌آید تا ضمن تشویق پرسپولیس، بازی خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا را از نزدیک ببیند؛ جدالی که قرار بود نیمه اردیبهشت میان پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

باقری دهم اردیبهشت سال ۹۲ طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون این اتفاق گفت: خیلی از کارشناسان معتقد بودند مهدوی‌کیا حداقل یک فصل دیگر می‌تواند بازی کند اما خداحافظی تصمیمی است که به خود بازیکن مربوط می‌شود و حتما خودش این‌طور صلاح دانسته است. من هم برای این بازی می‌آیم ولی هنوز باشگاه جزئیات ماجرا را به من اعلام نکرده است.

باقری در پاسخ به این سوال که خودش هم دوست داشت با پیراهن پرسپولیس از میدان خداحافظی کند یا نه به خبرورزشی گفت: از این مسئله سال‌ها گذشته و خودم هم اصلا پیگیر چنین مسائلی نبوده‌ام. پرسپولیس بازیکنانی بزرگتر از من داشته که به افتخاراتی بیشتر نیز دست پیدا کرده‌اند ولی برای آن‌ها بازی خداحافظی برگزار نشد.

آقا کریم در پاسخ به این سوال خبرورزشی که عده‌ای سبک بازی او را با ژابی آلونسو مقایسه می‌کنند هم پاسخ جالبی داد و گفت: ژابی آلونسو؟ من کجا، او کجا!

مصاحبه کریم باقری درباره مهدوی کیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.