برگزاری انتخابات فدراسیون بدمینتون با ۴ نامزد

شنبه 20 خرداد 1402 - 07:47
مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمنیتون ۲۲ خرداد و با حضور ۴ کاندیدا برگزار می‌شود.
برگزاری انتخابات فدراسیون بدمینتون با ۴ نامزدبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از گذشت ۹ ماه از دوره سرپرستی محمدرضا پوریا قرار است انتخابات فدراسیون بدمینتون روز دوشنبه ۲۲ خرداد و با حضور ۴ نامزد برگزار شود. ثبت نام از نامزد‌های ریاست این فدراسیون در اردیبهشت ۱۴۰۱ و پیش از پایان سومین دوره ریاست پوریا به انجام رسید. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار نامزد تایید صلاحیت شده ریاست این فدراسیون هستند.
 
پایان دوره سوم ریاست محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون سوم مرداد ۱۴۰۱ بود. او در مجمع فوق العاده فدراسیون که اوایل شهریور برگزار شد با آرای اعضا به عنوان رییس باقی ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حفظ شود.
 
وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۳ شهریور پوریا را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرد تا ضمن پیگیری امور جاری فدراسیون، نسبت به برگزاری مجمع انتخابی اقدام کند. اکنون حدود ۹ ماه از دوره سرپرستی پوریا در این فدراسیون می‌گذرد.
 
پوریا حدود ۴۰ روز پیش به عنوان نایب رییس کنفدراسیون بدمینتون آسیا انتخاب شد تا برای چهارمین دوره پیاپی جواز حضور در انتخابات را کسب کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.