اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 14:54
مشهد- مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: اصلاح و بازسازی ۸ هزار متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان مرزی خواف وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چهکندی اظهار کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف با لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی بیان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و با پنج هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.