مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:11
یکی از مشکلات اصلی بارسلونا با شرکت نیکی بر سر اسم روبرت لواندوفسکی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

2016515

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبرو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.