استعفای گسترده اعضای واحد اطلاع رسانی ارتش رژیم صهیونیستی

صدا و سیما دوشنبه 14 اسفند 1402 - 13:52
ژنرال «ریچارد هجت» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در امور رسانه‌های خارجی از جمله مقامات ارشد امنیتی است که به علت نارضایتی از نتایج جنگ در غزه از این سمت استعفا کرد.

 استعفای گسترده اعضای واحد اطلاع رسانی ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه رای الیوم، به دنبال نتایج جنگ ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و ناخرسندی در سطح مقامات امنیتی از عملکرد و مدیریت کابینه جنگ این رژیم، تعداد زیادی از نیرو‌های واحد اطلاع رسانی و تحت امر سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل از مقام خود استعفا کردند.

 کانال ۱۴ تلویزیون عبری زبان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی نتایج جنگ اسرائیل در غزه، تعداد زیادی از نیرو‌های تحت امر سرویس اطلاع رسانی و وابسته به دانیل هاگاری سخنگوی رسمی ارتش اسرائیلی به تازگی از سمت خود استعفا کردند.

بر اساس گزارش کانال ۱۴ اسرائیل، نتایج جنگ در غزه باعث شد تا «موران کاتس» نفر دوم واحد سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل و نیز تعداد زیادی از مسئولان امنیتی در بخش اطلاعات وابسته به دانیل هاگاری از مقام خود کناری کنند.

کانال ۱۴ اسرائیل افزود: ژنرال ریچارد هجت سخنگوی ارتش اسرائیل در امور رسانه‌های خارجی از جمله مقامات ارشد امنیتی است که به علت نارضایتی از نتایج جنگ در غزه از این سمت استعفا کرد.

رسانه‌های اسرائیلی در گزارش‌های ماه‌های اخیر از وجود اختلاف‌های شدید درمیان مقامات سیاسی دولت و ارتش اسرائیل در مورد مدیریت کابینه جنگ این رژیم و نیز طرح آن برای دوره پسا جنگ در غزه خبر دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.